לקראת היציאה לשוויץ התברך הרב סקלר אצל הגאון רב”מ אזרחי שליט”א

יו"ר חיים לילד הרב סקלר עם הגרב"מ אזרחי

ביקור מיוחד קיים יו”ר חיים לילד הרב ראובן סקלר אצל ראש ישיבת עטרת ישראל וחבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי מזרחי שליט”א, לקראת יציאת מחנה הקיץ הבריאותי של חיים לילד לדרכו.

בביקור סקר הרב סקלר בפני הגאון הגדול שליט”א, את פעילות הארגון המלווה לאורך כל ימות השנה את חולי מחלות הריאה, באמצעות מלונית רגעים קסומים המופעלת בים המלח ע”י הארגון, ומאפשרת מרגוע בריאותי בלא להתפשר על ההלכה והצניעות.

הגאון הגדול שליט”א ציין לטובה כי היוזמה חשובה מאחר כשכך ניתנת לחולים ובני משפחותיהם שהות ארוכה בים המלח ללא מפגעים רוחניים.

כן סקר בפני הגאון הגדול שליט”א, את פעילות מחנה הקיץ הבריאותי שהוא פסגת הפעילות של הארגון והתעניין בתועלת הבריאותית הרבה שישנה הן במחנה הבריאותי בשוויץ והן במלונית רגעים קסומים הפועלת לאורך כל ימות השנה בים המלח, על ידי הארגון, ומעניק אפשרות לשהייה בים המלח באווירה תורנית.

במלונית רגעים קסומים מתארחים חולי מחלות ריאה וגם חולי פסוריאזיס ואטופיק דרמטיטיס שהינן מחלות עור, והשהות בים המלח מועילה רבות לבריאותם.

הגאון הגדול שליט”א בירך בחום את הרב סקלר על הפעילות, וציין לטובה את התורמים המאפשרים את קיום פעילות הארגון. “אני מתפעל מהזכות הגדולה שיש לכם התורמים ומהסייעים לפעילות חשובה כזו”. ציין.

גם בקיץ הקרוב, כמו במשך למעלה מעשור, יטוסו עשרות חולי סיאף למחנה הקיץ הרפואי בשוויץ בחסות “חיים לילד”. אל החולים יצטרפו אנשי צוות רפואי ומדריכים מטעם הארגון שיוצמדו לחולים על מנת לסעוד אותם ולהעניק להם רגעים של אושר בעולמם הכאוב.

יו"ר חיים לילד הרב סקלר עם הגרב"מ אזרחי
יו”ר חיים לילד הרב סקלר עם הגרב”מ אזרחי