תכנון מדוקדק של מאה ימי היערכות למחנה הרפואי של ” חיים לילד ” בשווייץ

 

מאה ימי ההיערכות הסופיים למחנה הרפואי של ” חיים לילד ” בשווייץ , זוכים לתכנון מדוקדק מראש

כדי להביא להצלחה מרבית בעזרת ה ‘ , שמשמעותה בריאות מיטבית . זו הקביעה שיצאה מאת יו ” ר הארגון הרב ראובן סקלר , שבמשך כל השנה , בעצם , פועל הוא ומשרדו , לארגון המחנה הרפואי , לצד שאר פעילות העמותה למען חולי CF וריאה .

עוד במהלך החורף התקיימו פגישות עם ספקים , ע ” מ להגיע להסדרים הנוחים ביותר לטובת החולים ובני משפחותיהם העתידים לטוס לשווייץ . מזה שנים , שוכר ” חיים לילד ” מלון בשווייץ ומארח בו את המתמודדים עם מחלות ריאה ומלוויהם . המחנה מגובה על ידי רופאים ופיזיותרפים-ריאתיים בפיקוח רפואי מקצועי צמוד , המגובה במרכזים הרפואיים של רפואת CF בארץ . גננות מטפלות בילדים הקטנים . תוכניות עשירות ומרתקות , מנעימות את הימים .

השנה , מטיסה את המחנה חברת ” אל על ” שהתמודדה על הזכות להטיס את המחנה הרפואי , את האנשים ואת עשרות הטונות של מטען מזון ולא ־ מזון , כלים חד פעמיים , תרופות וצעצועים

יו ” ר חיים לילד הרב ראובן סקלר אומר כי ” כמסורת השנתית שהפכה להיות חלק נפרד מהקיץ של עשרות חולים ובני משפחותיהם , גם השנה אנו מתארגנים למחנה הקיץ השנתי שמוסיף שמחה , אור , בריאות וחיים למטופלים .

אנו מודים לשלטונות בשווייץ על שיתוף הפעולה המעולה , ולכל היהודים עם לב רחב שמסייעים לנו להעניק חיוך ונשימה עמוקה לילד יהודי שצריך את זה כל כך ( וגם להוריו!) ” .