הורים לחולי מחלת הסיסטיק פיברוזיס נהנו מנופש חוויתי

שי שקיבלו ההורים בנופש

בעיצומם של הימים הלחוצים בשנה מצאו עצמם הורים לחולי מחלת הסיאף יוצאים לנופש משפחות בצפון. המשפחות נהנו מפעילויות חוויתיות לצד נופש באחוזה במרום בצפת.

ימים בלתי נשכחים עברו על הורים לילדים החולים במחלת הריאה סיסטיק פיברוזיס בנופש בצפון.

נופש המשפחות נפתח בשיט מהנה בסירת טורנדו בחוף עכו. כאשר במקביל מסיירים ההורים בעכו העתיקה.

משם המשיכו ההורים להר חרמון כשהם נהנים מחווית השלגים בהר הגבוה המשקיף אל פני הצפון בנוף מרהיב.

משם המשיכו ההורים לקברי הצדיקים הטומנים בטבריה ובהם: הרמב”ם, השל”ה הקדוש, ועוד. ושפכו את מר ליבם בתפילה על הציונים הקדושים, ההורים אף הזכירו בתפילתם כאות תודה, את כל המסייעים לארגון “חיים לילד”.

לאחר התפילות שיצאו ממעמקי הלב, אורגנה עבור ההורים ארוחת ערב מפוארת במסעדת לגונה ומשם חזרו לאחוזת מרום בצפת. למחרת, בדרכם חזרה למרכז הארץ זכו ההורים לפקוד את קברו של רבי טרפון וציונו של רבי שמעון בר יוחאי, וכמעשיהם בראשונה כך באחרונה, הם מזכירים בתפילתם את כל המסייעים לארגון “חיים לילד”.

ההורים לא פסקו מלשבח ולהלל את הארגון, והעומד בראשו הרב ראובן סקלר שלא חסכו במאמצים למענם ועל החוויה שהייתה לנפוש ולאגור כוחות להמשך ההתמודדות עם האתגר המורכב שבגידול ילדים החולים בסיסטיק פיברוזיס “רגע לפני שאנחנו כבר לא יכולים… רגע אחד לפני הקריסה… אנחנו מקבלים הודעה, נופש ערב פסח למשפחות החולים. אין זמן יותר מתאים לצאת מעט מהשגרה, מעט מלשכוח את המטלות הדורסות, וזהו אנחנו יוצאים…” אמרה אחת האמהות הנרגשות.

מרגש במיוחד היה לשמוע חולה CF מושתל ראות, שרחוק משמירת מצוות, אשר שיתף את כולם בחוויה הרגשית שעבר כשהוא מציין את התחושה שחווה כאשר כולם מבטלים את רצונם על מנת לסייע לשני “וזהו סוד ההצלחה וההצדקה של משפחת חיים לילד” אמר בהתרגשות.

הרב ראובן סקלר סיכם את הפעילות ואמר: ” דווקא בזמן הלחוץ של ערב פסח, אנו רואים חשיבות רבה בארגון הנופש להורים שנאלצים לאורך כל ימות השנה להתמודד עם האתגרים בגידול ילדיהם החולים. אנו מודים לאחוזה במרום שנרתמו למשימה ולשאר השותפים, ושמחנו לראות כי ההורים אגרו מעט כוחות, וייכנסו בעז”ה לליל הסדר עם כוחות רעננים”.

שי שקיבלו ההורים בנופש
שי שקיבלו ההורים בנופש
השיט בסירה
קבוצת ההורים בנופש.
קבוצת ההורים בנופש.
קבוצת ההורים בנופש