עמותת ‘חיים לילד‘ יצאה לדרכה בשנת 2000 עם בקשה מרכזית אחת: להאריך את חייהם של חולי סיסטיק פיברוזיס (.C.F) בישראל, להעניק את כל הנחוץ להם כאוויר לנשימה ולהצילם.

פעילות העמותה החלה בעקבות נגיעה אישית של יו”ר העמותה, הרב ראובן סקלר, בסיפורה של משפחה אשר איבדה שלושה ילדים שחלו ב-.C.F. כאב האובדן העצום הוביל בסופו של דבר לעשייה מבורכת למען חולים רבים אחרים.

מדי שנה מקיימת העמותה מחנה רפואי בשווייץ. תכנית המחנה בנויה לטובת מטרה אחת: לשפר באופן ניכר ומשמעותי את בריאותם של החולים.

במקביל מפעילה העמותה מלונית בשם ‘רגעים קסומים’, הנמצאת בים המלח. המלונית מאפשרת לחולי .C.F, אטופיק דרמטיטיס (אסטמת העור) ופסוריאזיס שהייה מסובסדת של מספר שבועות לטובת שיפור המצב הבריאותי, הודות לאקלים הייחודי של ים המלח.

עמותת ‘חיים לילד’ תומכת בייעוץ אישי, מסייעת בתרופות ובציוד רפואי מצילי חיים, אשר אינם ניתנים להשגה במסגרת מערכת הבריאות הציבורית, יוצרת מפגשים לאורך השנה, יוזמת חופשות להורים, חופשות חגים, ומיטיבה עם החולים בבתי החולים.

פעילות העמותה לא הייתה יכולה להתקיים בלי קהילת התורמים הנדיבה אשר מצרפת אליה חברים חדשים החוברים למטרותיה.

עמותת ‘חיים לילד’ לוקחת על עצמה להוות משפחה לחולי .C.F והפסוריאזיס ובני משפחותיהם ולוקחת את תפקידה המכריע כמאריכה ומצילת חיים, מביאה מזור, הקלה ואויר לנשימה, בכל האמצעים העומדים לרשותה.

פעילות העמותה נעשית בפיקוח ובסטנדרטים רפואיים קפדניים ומלווה ברופאים בכירים מבית החולים שיבא רמת גן וסורוקה באר-שבע.